Future Focus

Niveli B1 / Dutch

Në përfundim të këtij niveli ju do të jeni të aftë të :

Kursi në nivelin e B1 është një ndjekje intesive e mësimit për studentët mesatarë. Qëllimi i këtij kursi është të zhvillojë aftësitë e të lexuarit, dëgjuarit, lexuarit, shkruarit etj, në një nivel mesatar aftësish, në mënyrë që studenti të mund të komunikojë në gjuhën e huaj dhe të kuptojë kontekstin kulturor. Niveli i B1 mësohet nëpërmjet metodës ‘task – based’. Kjo metodologji përfshin përdorimin ekskluziv të gjuhës së huaj në klasë, dhe vendos theksin në aftësitë komunikuese, duke zhvilluar një klasë kryesisht interaktive në të cilën gjuha e huaj kontekstualizohet dhe theksi vendoset si në kuptimet e saj ashtu dhe në format gjuhësore.

Ky kurs:
Zhvillohet në klasë ose online

Në grup dhe individualisht
Paradite dhe pasdite

Certifikatë në përfundim të kursit

Qëllimet dhe Synimet e Kursit

Me mbarimin e angazhimit tuaj në nivelin përkatës, ju do të jeni në gjendje të:

  • FLISNI shume mirë për të përshkruar, treguar, pyetur dhe përgjigjur pyetjeve në kohën e shkuar – dhe në të ardhmen – rreth temave të përditshme duke përfshirë interesat apo aktivitetet vetjake, pëlqimet dhe jopëlqimet, mjedisin, studimet universitare dhe udhëtimet.
  • KUPTONI gjuhën e folur me aftësitë e mjaftueshme për të kapur idetë kryesore dhe disa detaje përforcuese në ndërveprime të shkurtra – në mënyrë direkte apo të regjistruar – që lidhen me temat e motit, udhëtimeve, interesat dhe hobit, marrëdheniet dhe përvoja të së shkuarës.
  • LEXONI DHE KUPTONI idenë kryesore dhe detaje mbështetëse në materiale të redaktuar ose jo (duke perfshirë tregime të gjata, poezi të nivel mesatar, njoftime, broshura turistike, dhe informacione udhetimi) në lidhje me kontekstin.
  • SHKRUANI fjali, paragrafë dhe ese me tema të njohura, marrja e mesazheve dhe shkrimi i letrave që lidhen me interesat personale dhe nevojat praktike.
  • IDENTIFIKONI ngjashmëritë dhe ndryshimet e ndryshme ndërmjet kulturave të prezantuara në kurs, si dhe ndryshimet thelbësore ndërmjet kulturës së huaj dhe asaj vetjake, dhe shfaqja e një vetëdije për rrezikun e krijimit të stereotipeve si dhe kompleksitetet e cështjeve kulturore.
  • ZGJEROHENI duke kërkuar të përdorni gjuhën e huaj përtej mureve të klasës, duke lexuar libra dhe jo vetëm, duke parë filma dhe programe televizive, duke dëgjuar radio online ose muzikë, si dhe shkëmbimi i mesazheve ose e-maileve me një mik të ngushtë ose koleg, etj.

Programi

20 Leksione

Hoofdstuk 2A

De cijfers spreken voor zich

Statistische gegevens begrijpen en figuren beschrijven/ congruentie subject en persoonsvorm en plusquaperfectum

Hoofdstuk 2B

Wikken en wegen

Onzekerheden en twijfels uitdrukken en dilemma’s toelichten/ drie functies ‘of’: keuze, indirecte rede, alsof/ adjectief, comparatief en  superlatief

Hoofdstuk 2C

En daarom…

Keuzes maken en toelichten/ oorzaken en gevolgen benoemen/ adverbia: daarom, daardoor, daarvoor en conjucties: mits, indien, nadat, tenzij en hoewel

Overzicht en herhaal van hoofdstuk 2/ directe en indirecte rede/ enkele verba met een vaste prepositie

Hoofdstuk 2C

 

Tussentijdse examen

                    Hoofdstuk 3A

Geen cent te veel hoor!

Praten over verschillende culturen en volks karakter/ praten over oordelen/ indefiniete pronomina: men, ze, je, de mensen/ zelfstandige gebruik dat/die

Hoofdstuk 3B

We komen er wel uit

Onderhandelen over producten en diensten/ ook over prijzen/ verba + er +vaste prepositie ( letterlijke/figuurlijke betekenis)

Hoofdstuk 3C

     Nederland vergaderland

Overtuigen enn onderbowen/ je mening vormen/ je ergens bij neerlegen/ lijken en blijken +te +infinitief/ als-dan-zinnen

Overzicht en herhaal van hoofdstuk 3/ figuurlijke betekenis + verba+ er+ vaste prepositie

Hoofdstuk 4A

De rode draad

Hoofdlijnen van details onderscheiden/ structuur en verbanden herkennen/ hoofdzin +om+ te+ infinitief  (+woordvolgorde)

Hoofdstuk 4B

Om een lang verhaal kort te maken

Een samenvatting geven/ controlvragen stellen en doelen benoemen/ adverbium, prefix of prepositie : op, af, klaar, uit

Hoofdstuk 4C

En nu is het afgelopen

Vertellen dat iets klaar of voorbij is/ een evaluatie gesprek voeren/ een gesprek afronden/ enkele verba met een vaste prepositie

Overzicht en herhaal van hoofdstuk 4/ zinaccent/ signaal-woorden/ enkele afkortingen+ presentatie

Tussentijdse examen

Eindexamen

student-using-laptop-having-online-class-with-teacher-pov.jpg

Ky kurs përfshin :

Keni ndonjë pyetje?

Jeni të lutur të na kontaktoni në format e poshtëshënuara dhe stafi ynë do ju japë informacionin e nevojshëm.

sqAlbanian